- Výrobek nesplňuje moje očekávání. Mohu dostat své peníze zpět?
Velmi nás mrzí, že jste nespokojeni. Ve společnosti Naturli' chceme vždy poskytovat skvělé zkušenosti s kvalitním výrobkem.
V případě reklamace nás prosím kontaktujte prostřednictvím info@naturli-foods.dk - uveďte prosím název výrobku, krátký popis, proč si chcete na výrobek stěžovat, a fotografii výrobku, pokud ji máte, a uveďte, ve kterém obchodě jste výrobek zakoupili. Na vaši stížnost odpovíme co nejrychleji. A to do 3-5 pracovních dnů.
- Výrobek je zkažený, přestože ještě neuplynulo datum spotřeby. Co mám dělat?
Velmi nás mrzí, že jste nespokojeni. Ve společnosti Naturli' chceme vždy poskytovat skvělé zkušenosti s kvalitním výrobkem.
V případě reklamace nás prosím kontaktujte prostřednictvím info@naturli-foods.dk - uveďte prosím název výrobku, krátký popis, proč si chcete na výrobek stěžovat, a fotografii výrobku, pokud ji máte, a uveďte, ve kterém obchodě jste výrobek zakoupili. Na vaši stížnost odpovíme co nejrychleji. A to do 3-5 pracovních dnů.